Yaşım 22 dünyanın ve bu ülkenin yeni yeni farkına varıyorum hocam sanırım ondan. Bu gibi yorumları görünce inanmıyordum belki inanasım gelmiyordu ama doğruymuş... Biz bu dünyaya almaya değil vermeye gelmişiz sanırım
Bende 28 yaşındayım, kız kardeşimi okutabilmek için İstanbul'da ki gül gibi işi bırakıp farklı bir şehire gittik beraber, hiç bir şekilde burs çıkmadı ama arabası olan, baba parası yiyen bir kaç kişi tanıyordum onlara da ne hikmetse burs çıkmıştı. Paranız varsa bu dünya size çok güzel ama paranız yoksa ölmeye mahkumsunuz bu benim düşüncem.