Selam arkadaşlar,

Yarın İstanbul'dan çıkıp Aydın'a gideceğim arabayla. Yol üstü gidecek varsa ayarlayabiliriz 1-2 kişi ile. Otobandan gideceğim. Ücreti konuşuruz.

Diğer yolcu app'lerini kullanan var mı acaba? Pek güvenemiyorum oralara.

İstikamet;