• 10-09-2021, 08:55:13
    #19
    Oyuncuların bireysel yetenekleri ile buralara geldik. Takımın başında hoca yoktu geriye düştüğümüz hangi maçı yaptığı değişiklikler ile çevirdi? Aksine yaptığı hamleler ile 3-0 önde olduğumuz maç 3-3 bitti. Uzun lafın kısası; çok bile kaldı.
  • 10-09-2021, 09:25:34
    #20
    Şenol Hoca ve ayaksız Burak Yılmaz takımdan alınmalı.
    Lille de gösterdiği performansı milli takımda göstermiyor. Bildiğin küfürleriyle takımın enerjisini alıyor.
    En acilinden sağlam bir forvet şart...
  • 10-09-2021, 11:29:56
    #21
    Yıllarca başkasının ekmeğini yedi bence. Tek başarısı beşiktaşı şampiyonlar liginde gruplardan çıkarması. Milli takımın başına gelmesi bile hataydı. Kazandığı paralarla beraber köyüne dönmesi herkes için en doğru karar.
  • 10-09-2021, 12:02:31
    #22
    Balık sezonu hazır açılmışken, aldığı tazminatla hamsi işine girsin. Ne futbolcular nede baştaki teknik direktörler bu kadar büyük paraları haketmiyor. Yazık.....
  • 10-09-2021, 14:55:19
    #23
    Ayrılmış takımdan sonunda