Yıllarca başkasının ekmeğini yedi bence. Tek başarısı beşiktaşı şampiyonlar liginde gruplardan çıkarması. Milli takımın başına gelmesi bile hataydı. Kazandığı paralarla beraber köyüne dönmesi herkes için en doğru karar.