ücreti istedi ne kadara yaparsın tarzı ben r10 hasabınız var mı dedim var yok bir şeyler dedi tam anlamadım bir twitter hesabı attı x parti ( malum parti değil diğeri ) milletvekili tarzı bir şeyler yazıyor adam konuştuğum
kişi değildi sanırım onları da blurlamış.
Prensip gereği yaptığım işleri r10 da karşılıklı ticaret puanı vererek tastikliyorum çünkü ne olur ne olmaz insanın elinde savunma amaçlı bir şeyler olmalıdır.
( r10 dışı işlerde de konuşmalarımız durur whatsapda zaten biraz muhabbet ederim genelde biraz güvenirsem çalışırım.)
neyse güven vermedi müşteri çalışmadım zaten benim hocam da çok milletvekiliyle vs çalışmış çok parasını alamadığı olmuştu
kısaca güvenmediğini kişilerle çalışmadan önce 2 kere düşünün.