• 07-09-2021, 10:09:36
    #1
    Sabah sabah milletin aklıyla dalga geçer gibi dolandırmaya çalışıyorlar şu kafalarını ticarete çalıştırsalar belki de daha çok kazanacaklar.
    Bu numara ve banka bilgisine dikkat edin arkadaşlar kimsenin canı malı yanmasın


  • 07-09-2021, 10:11:07
    #2
    Devamını merak ettim
  • 07-09-2021, 10:16:32
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bu şahıs benide dolandırdı adsense hesabı alacağım diye 175 lira attım yarısını da daha sonra malum engelledi.
  • 07-09-2021, 10:17:07
    #4
    para attınızmı
  • 07-09-2021, 10:18:12
    #5
    Üyeliği durduruldu
  • 07-09-2021, 10:21:52
    #6
    Üyeliği durduruldu
    cihan kanka bana da yazdı bu
  • 07-09-2021, 10:23:23
    #7
    Dur bende yazayım stres atim iyi olur hayel edemeyeceği şeyler söyleyim
  • 07-09-2021, 10:24:29
    #8
    IBAN var telefon numarası var bunu bir şekilde bulamaz mıyız R10 ailesi olarak bir hasta ziyaretine gidelim. Ödemeyi elden yaparız arkadaşa
  • 07-09-2021, 10:39:38
    #9
    sinfurajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devamını merak ettim
    Böyle insanların konuşmaya yüzleri olmaz engelledi direk
    cansaklica adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu şahıs benide dolandırdı adsense hesabı alacağım diye 175 lira attım yarısını da daha sonra malum engelledi.
    Geçmiş olsun hocam dikkat etmek gerek.
    cansaklica adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    para attınızmı
    Hayır. Attığı linke gittim verdiğim tekliften sonra teklif verilmiş ve süre dolmamış ayrıca bu kullandıkları taktik de biliniyor artık. Atmam para
    abdullahgulec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    JimmyBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cihan kanka bana da yazdı bu
    Valla kanka bıkmadan usanmadan uğraşıyorlar bu kafalarını başka şeye kullansalar keşke
    TolgaSERT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dur bende yazayım stres atim iyi olur hayel edemeyeceği şeyler söyleyim
    Engeller
    Laviniaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    IBAN var telefon numarası var bunu bir şekilde bulamaz mıyız R10 ailesi olarak bir hasta ziyaretine gidelim. Ödemeyi elden yaparız arkadaşa
    Bulunmasına bulunur da suçlu duruma bile düşebiliriz öyle bir sistem var şuan....