R10 da Google reklamı çıkıyor muydu :D - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 da Google reklamı çıkıyor muydu :D
10
●
316
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 da Google reklamı çıkıyor muydu :D
1
2
06-09-2021, 11:42:17
#10
ByHickimse
https://www.r10.net/off-topic/293883...-ekledi-3.html
sanırım bir sorun var
@
Burti
; i bunun ile ilgileniyor, kimse birşey denemiyor bence.
06-09-2021, 11:42:42
#11
clogens
Burti adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tamam sonra cıkmadı değil mi?
Hayır ilk ve tek
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler