Serdivan Mavidurak - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Serdivan Mavidurak
12
●
155
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Serdivan Mavidurak
1
2
04-09-2021, 16:35:59
#1
Mücahit
Merhaba,
Serdivan Mavidurakda kafesi olan bir arkadaş ile iş yapmıştık. Kafenin de ismini hatırlamıyorum. Kullanıcı adını da hatırlamıyorum
Hocam konuyu okursan bul beni
04-09-2021, 16:43:58
#2
Cycl0ne
Bulursanız haber verin bende serdivanda takılıyorum.
04-09-2021, 16:44:57
#3
Mücahit
Cycl0ne adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bulursanız haber verin bende serdivanda takılıyorum.
Gel yakınsan hocam yemek kahvecisine geçiyorum 45 dakikaya
04-09-2021, 16:46:27
#4
Anglo
Beni neden çağırmıyorsunuz ayıp
04-09-2021, 16:46:54
#5
Cycl0ne
Mücahit adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gel yakınsan hocam yemek kahvecisine geçiyorum 45 dakikaya
haftaya tekrar gelecem memlekete gitmiştim. denk gelirsek görüşelim
04-09-2021, 16:47:20
#6
Mücahit
Anglo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Beni neden çağırmıyorsunuz ayıp
Cycl0ne adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
haftaya tekrar gelecem memlekete gitmiştim. denk gelirsek görüşelim
Haftaya buluşalım o zaman
04-09-2021, 16:47:22
#7
NMedya
Toplanıyorsak bende geleyim
04-09-2021, 16:48:02
#8
Mücahit
NMedya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Toplanıyorsak bende geleyim
Bu işin sonunda zaten bir buluşma gözüküyor olursa öyle bir şey davet ederim hocam
04-09-2021, 16:54:31
#9
NMedya
Mücahit adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu işin sonunda zaten bir buluşma gözüküyor olursa öyle bir şey davet ederim hocam
tamamdır hocam
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler