• 26-10-2021, 12:02:35
    #10
    Mücahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gel yakınsan hocam yemek kahvecisine geçiyorum 45 dakikaya
    Anglo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beni neden çağırmıyorsunuz ayıp
    NMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Toplanıyorsak bende geleyim
    ee arkadaşlar görüşmüyor muyuz
  • 26-10-2021, 12:03:31
    #11
    Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ee arkadaşlar görüşmüyor muyuz
    Cuma gününe hazırlı yapıyorum Pazartesi eğer uygunsanız buluşabiliriz.
  • 26-10-2021, 12:06:43
    #12
    Mücahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cuma gününe hazırlı yapıyorum Pazartesi eğer uygunsanız buluşabiliriz.
    Hafta sonu ve çarşamba günleri hariç müsaitim ben
  • 26-10-2021, 12:51:32
    #13
    Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ee arkadaşlar görüşmüyor muyuz
    Akşam 6da ofisten çıkıyorum. Haftasonları da müsaitim. Akşam olduğu sürece bana farketmez hocam. Bir ayarlama yaparsak ofiste de ağırlayabilirim sizi veya çay kahve içmeye çıkabiliriz 👍🏻