• 04-09-2021, 16:35:59
    #1
    Merhaba,

    Serdivan Mavidurakda kafesi olan bir arkadaş ile iş yapmıştık. Kafenin de ismini hatırlamıyorum. Kullanıcı adını da hatırlamıyorum

    Hocam konuyu okursan bul beni
  • 04-09-2021, 16:43:58
    #2
    Bulursanız haber verin bende serdivanda takılıyorum.
  • 04-09-2021, 16:44:57
    #3
    Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bulursanız haber verin bende serdivanda takılıyorum.
    Gel yakınsan hocam yemek kahvecisine geçiyorum 45 dakikaya
  • 04-09-2021, 16:46:27
    #4
    Beni neden çağırmıyorsunuz ayıp
  • 04-09-2021, 16:46:54
    #5
    Mücahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gel yakınsan hocam yemek kahvecisine geçiyorum 45 dakikaya
    haftaya tekrar gelecem memlekete gitmiştim. denk gelirsek görüşelim
  • 04-09-2021, 16:47:20
    #6
    Anglo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beni neden çağırmıyorsunuz ayıp
    Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haftaya tekrar gelecem memlekete gitmiştim. denk gelirsek görüşelim
    Haftaya buluşalım o zaman
  • 04-09-2021, 16:47:22
    #7
    Toplanıyorsak bende geleyim
  • 04-09-2021, 16:48:02
    #8
    NMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Toplanıyorsak bende geleyim
    Bu işin sonunda zaten bir buluşma gözüküyor olursa öyle bir şey davet ederim hocam
  • 04-09-2021, 16:54:31
    #9
    Mücahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu işin sonunda zaten bir buluşma gözüküyor olursa öyle bir şey davet ederim hocam
    tamamdır hocam