• 03-09-2021, 22:27:58
    #1
    Sivasta olan var mı? Şu an 12 derece ve sabaha karsi 6 derece gosteriyor. Inanilmaz değil mi 3 eylulde?

  • 03-09-2021, 22:31:20
    #2
    kış geldi artık mont giyip çıkacağız dışarı
  • 03-09-2021, 22:34:15
    #3
    Ooo yeni mevsimler gelmiş hayırlı olsun.
  • 03-09-2021, 22:40:56
    #4
    havalar birden çok soğudu burada da baya düştü
  • 03-09-2021, 22:42:17
    #5
    iguanamehmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    havalar birden çok soğudu burada da baya düştü
    gece gunduz farki 20 derece daha ne olsun.