Forum üzerinde anlık olarak kaç bildiriminiz var? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Forum üzerinde anlık olarak kaç bildiriminiz var?
15
●
157
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Forum üzerinde anlık olarak kaç bildiriminiz var?
1
2
01-09-2021, 23:17:15
#1
emrerusen
Ya sizin mesaj bildiriminiz veya normal bildirim kaç adet?
Edit :
01-09-2021, 23:18:14
#2
Neo
Cevapsız mesaj bırakmıyorum. Anında dönüyorum. Bu yüzden 0
01-09-2021, 23:19:10
#3
y2lcin
Üyeliği durduruldu
0 mesaj 0 bildirim
01-09-2021, 23:19:20
#4
AvangeQuick
01-09-2021, 23:19:32
#5
AlbaySIMSEK
Ne arayanım vaar ne de soranım. Açtığım konulara bile yanıt yok...
01-09-2021, 23:19:55
#6
zNightLastTR
Takıntılı biriyim bildirim görünce hemen tıklıyorum
01-09-2021, 23:20:15
#7
emrerusen
kaantemiz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Cevapsız mesaj bırakmıyorum. Anında dönüyorum. Bu yüzden 0
Aynı şekilde hocam hepsi trade bildirimi zaten
01-09-2021, 23:21:03
#8
Neo
emrerusen adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aynı şekilde hocam hepsi trade bildirimi zaten
Arada toplu okundu yapıyorum o simge kanser ediyor beni
01-09-2021, 23:21:49
#9
emrerusen
kaantemiz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Arada toplu okundu yapıyorum o simge kanser ediyor beni
Valla tek haneye düşüremedim bir türlü
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler