• 01-09-2021, 17:02:44
    #1
    Kardeşime derslerini izlemesi için acer laptop almıştık 3 bin TL'ye ilk hafta biraz kahve döktü sıvı teması oldu. Sadece şarj almıyordu diğer her şey çalışıyor. Teknosayla servise gönderdik sıfırı 3 bin TL olan laptop için servis 4.150 TL 24 Kuruş fatura göndermiş
    Bu nasıl oluyor gider sıfır alırım ikinci laptop olur 1.150 TL 24 kuruş kar ederim
  • 01-09-2021, 17:04:00
    #2
    Sadece laptop eski kullandigim asus marka telefondada benzer durum oldu o yüzden telefon cöpe gitti
  • 01-09-2021, 17:04:40
    #3
    Amaçları da bizlere sıfır aldırıp, kar ettiğimizi düşünmemiz zaten.
  • 01-09-2021, 17:06:12
    #4
    Tüketici kanunlarına göre fatura tutarının belirli bir yüzdesinden fazla talep edilemiyor diye duymuştum kesin bilgim yok hocam araştırın isterseniz belki bir şey çıkar.
  • 01-09-2021, 17:06:30
    #5
    Hocam bilgisayar parçalarını bir araya getirip aynı bilgisayarı yapmaya kalkarsanız 2 katı fiyat çıkar yani üretici firmalar parça satışlarından yüksek kâr elde ederler servis de biraz abartmış gibi ama maalesef ki dediğim gibi olabiliyor bu durum
  • 01-09-2021, 17:20:23
    #6
    geçen gün lise arkadaşım @umutyildiz; ın başına gelmiş olay, anakart değişimi için 5600₺ para istemişler bilgisayarı da zamanında yarı fiyatına alması cabası klşsdkls
  • 01-09-2021, 17:22:40
    #7
    Ben 700 e lenovo telefon aldım. Kvk 2800 lira yanılmıyorsam tamir masrafı cikardi senin ki iyi yine hocam
  • 01-09-2021, 17:23:20
    #8
    Bu gibi sorunlari youtube tan izleyerek kendiniz dedyapabilirsiniz. Ben beyaz esyalar bozulunca bile servis cagirmam
  • 01-09-2021, 17:24:04
    #9
    sosyofun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amaçları da bizlere sıfır aldırıp, kar ettiğimizi düşünmemiz zaten.
    Tamir edebiliyorsanız edin. Laptop tamirinden çok anlamam ama sıvı teması olmuş. Kullanıcı hatası. Şimdi olmasa bile ileride anakartta sıkıntılar olur büyük ihtimal.