• 30-08-2021, 23:11:42
    #1
    Merhaba fala inanan birisi değilim normalde ama arkadaşım ısrar edince işledik öyle bir günah 😁 (günah kısmını kendinize saklayın lütfen) şimdi tarot + kahve baktırmak üzere girdim adam biraz garip tiplemeli bi herifti Kadıköy’ün biraz ücra yerinde bi kafede neyse işte arkadaş baktırdı sonra beni aldı tabi öncelik kız arkadaş olayı olduğu için bana ilk ismimi anne adımı yazdırdı birde doğum tarihini neyse 7 tane de tartı kartı seçtirdi onla ilgili yorum vs yaptı şimdi asıl olaylara gelelim ; İlk olarak hoşlandığım kız arkadaşımın ismini bildi (Arkadaşım çıktığı zaman onunkini de bilmiş ama onun ki tahmin edilebilir bi olay) 8 tane harf yazıyor ve o kızın isminde hangi harf geçtiğini soruyor arkadaşımınkinde e l ve f harfini seçti e Elif olduğu belli dedim yani 😄 bana da 8 harf yazdı ama sadece a vardı neyse sadece a var dedim tekrar teyit etti var mı başka diye yok sonra işte kağıda yazdığı ismi gösterdi isim doğru tek harfle ayça isminide bildi bu etkiledi birde en etkileyen şu oldu muhtemelen 50 tane falan tarot kartı vardı benden 2 tanesini seçmemi istedi 2 karta baktım isimlerini ezberlememi ve her kart için bir dilet tutmamı istedi tuttum kapattım karıştırdım sonra adam aldı bir kart verdi bu mu dedi yanlış dedim sağ elimin altına koydurdu bir tane daha verdi bu mu dedi yanlış dedim sol elimin üstüne koydurdu sonra dedi ki eğer bu dileklerin gerçekleşirse bu kartlar yerine gelecek elimi açtım yanlış kartlar benim ilk seçtiğim kartlar olmuş 😁 bu ikisinin illüzyon olduğunu düşünüyorum sizce nasıl olabilir
  • 30-08-2021, 23:14:05
    #2
    Ve 250 TL nizi mi aldı
  • 30-08-2021, 23:15:41
    #3
    Soviet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ve 250 TL nizi mi aldı
    Kahveyle beraber 100 TL 😄
  • 30-08-2021, 23:16:39
    #4
    latiftr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba fala inanan birisi değilim normalde ama arkadaşım ısrar edince işledik öyle bir günah 😁 (günah kısmını kendinize saklayın lütfen) şimdi tarot + kahve baktırmak üzere girdim adam biraz garip tiplemeli bi herifti Kadıköy’ün biraz ücra yerinde bi kafede neyse işte arkadaş baktırdı sonra beni aldı tabi öncelik kız arkadaş olayı olduğu için bana ilk ismimi anne adımı yazdırdı birde doğum tarihini neyse 7 tane de tartı kartı seçtirdi onla ilgili yorum vs yaptı şimdi asıl olaylara gelelim ; İlk olarak hoşlandığım kız arkadaşımın ismini bildi (Arkadaşım çıktığı zaman onunkini de bilmiş ama onun ki tahmin edilebilir bi olay) 8 tane harf yazıyor ve o kızın isminde hangi harf geçtiğini soruyor arkadaşımınkinde e l ve f harfini seçti e Elif olduğu belli dedim yani 😄 bana da 8 harf yazdı ama sadece a vardı neyse sadece a var dedim tekrar teyit etti var mı başka diye yok sonra işte kağıda yazdığı ismi gösterdi isim doğru tek harfle ayça isminide bildi bu etkiledi birde en etkileyen şu oldu muhtemelen 50 tane falan tarot kartı vardı benden 2 tanesini seçmemi istedi 2 karta baktım isimlerini ezberlememi ve her kart için bir dilet tutmamı istedi tuttum kapattım karıştırdım sonra adam aldı bir kart verdi bu mu dedi yanlış dedim sağ elimin altına koydurdu bir tane daha verdi bu mu dedi yanlış dedim sol elimin üstüne koydurdu sonra dedi ki eğer bu dileklerin gerçekleşirse bu kartlar yerine gelecek elimi açtım yanlış kartlar benim ilk seçtiğim kartlar olmuş 😁 bu ikisinin illüzyon olduğunu düşünüyorum sizce nasıl olabilir
    Bende Kadıköyde makarasına gitmiştim. Aynı adam olabilir. Ebced ile uğraşıyordu. Mahkemen olacak dedi 1 sene sonra mahkemem oldu 2 senedir uğraşıyoruz mahkemeyle
  • 30-08-2021, 23:16:46
    #5
    Falak nas okuyun nasıl olduğuna takılmayın derim. Hayırlı akşamlar.
  • 30-08-2021, 23:17:07
    #6
    Tanrı akıl fikir versin.
  • 30-08-2021, 23:17:50
    #7
    falcılar bana göre para tuzağı

    para vericem ve geleceği görecem ölemi bak inandım
  • 30-08-2021, 23:19:28
    #8
    SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    falcılar bana göre para tuzağı

    para vericem ve geleceği görecem ölemi bak inandım
    Hocam aslında geleceği gördüğünü iddia etmiyorlar geçmişten bilgi veriyorlar gelecek hakkında sadece yorum yapılıyor
  • 30-08-2021, 23:19:28
    #9
    Bu tarz şeylere inanan insanlara saygı duyuyorum her türde düşünen insana saygı duyduğum gibi. Ancak hayatın tamamen farklı bir akışı olduğuna inanıyorum yani sizin geleceğinizi bilmeniz veya bunu değiştirebilmenizin mümkün olmadığını düşünüyorum. Ama sizin için olumlu tarafından bakacak olursak farklı bir insan tanımış oldunuz bu sayede Her adımınız yeni bir tecrübedir.