Merhaba fala inanan birisi değilim normalde ama arkadaşım ısrar edince işledik öyle bir günah 😁 (günah kısmını kendinize saklayın lütfen) şimdi tarot + kahve baktırmak üzere girdim adam biraz garip tiplemeli bi herifti Kadıköy’ün biraz ücra yerinde bi kafede neyse işte arkadaş baktırdı sonra beni aldı tabi öncelik kız arkadaş olayı olduğu için bana ilk ismimi anne adımı yazdırdı birde doğum tarihini neyse 7 tane de tartı kartı seçtirdi onla ilgili yorum vs yaptı şimdi asıl olaylara gelelim ; İlk olarak hoşlandığım kız arkadaşımın ismini bildi (Arkadaşım çıktığı zaman onunkini de bilmiş ama onun ki tahmin edilebilir bi olay) 8 tane harf yazıyor ve o kızın isminde hangi harf geçtiğini soruyor arkadaşımınkinde e l ve f harfini seçti e Elif olduğu belli dedim yani 😄 bana da 8 harf yazdı ama sadece a vardı neyse sadece a var dedim tekrar teyit etti var mı başka diye yok sonra işte kağıda yazdığı ismi gösterdi isim doğru tek harfle ayça isminide bildi bu etkiledi birde en etkileyen şu oldu muhtemelen 50 tane falan tarot kartı vardı benden 2 tanesini seçmemi istedi 2 karta baktım isimlerini ezberlememi ve her kart için bir dilet tutmamı istedi tuttum kapattım karıştırdım sonra adam aldı bir kart verdi bu mu dedi yanlış dedim sağ elimin altına koydurdu bir tane daha verdi bu mu dedi yanlış dedim sol elimin üstüne koydurdu sonra dedi ki eğer bu dileklerin gerçekleşirse bu kartlar yerine gelecek elimi açtım yanlış kartlar benim ilk seçtiğim kartlar olmuş 😁 bu ikisinin illüzyon olduğunu düşünüyorum sizce nasıl olabilir