• 09-01-2009, 22:27:23
    #10
    Az önce telefona mesaj geldi yarın direksiyon eğitimi başlıyomuş haber verdiler tabiki bu benim kayıt olduğum sürücü kursu max 1 hafta içerisinde başlaması lazım saten.
  • 09-01-2009, 22:38:47
    #11
    yarın başlıyorsa 17 sinde falan o hafta direksiyon sınavı olur.