• 29-08-2021, 16:40:10
    #1
    Ben hafta sonu şöyle sakin bir müzik eşliğinde puro içmeyi çok severim.
  • 29-08-2021, 16:40:42
    #2
    Üyeliği durduruldu
    sıkılarak nargile içmek
  • 29-08-2021, 16:40:53
    #3
    Yatmak :d
  • 29-08-2021, 16:41:14
    #4
    Her cumartesi sekmez iyi bir iskender
  • 29-08-2021, 16:42:08
    #5
    Eşim ve çocuklarım ile bir sahil kenarına gidip denizi izlemek. Arabamız olsa tabi. Şuan evde sıcakta pinekliyoruz.
  • 29-08-2021, 16:43:01
    #6
    Gazlamak
  • 29-08-2021, 16:43:11
    #7
    para olmadığı için evde olsa bende deniz kenarı veya güzel bir kasabada geçirirdim
  • 29-08-2021, 16:43:39
    #8
    Hafta sonu diye bir şey yok abi artık.. evden çalıştığımız için 7-24 iş..
  • 29-08-2021, 16:50:20
    #9
    az önce işten geldim şimdi pcden çalışıyorum akşam 10 gibi biter sanırım