• 28-08-2021, 18:26:16
    #1
    Selamlar değerli hocalarım…

    Geçen birisi konu açmıştı en çok ban yiyen arkadaşı buldum galiba diye oradan yola çıkarak ( aradan zaman geçince geçmişte yaşanan tartışmadaki kapak cümleyi bulmak gibi ) aklıma r10’un enlerini listeleyeceğimiz bir başlık neden olmasın fikri geldi.

    Tüm değerli hocalarımın katılımlarıyla aklımıza gelen alanlarda enleri burada listelemeye ne dersiniz?

    Benim aklıma gelen başlıklar şimdilik şunlar fakat birlikte daha fazlasını bulup genişletebiliriz;

    - En Fazla Ban Yiyen
    - En Fazla Ticaret Puanına Sahip:
    - En Çok Konu Açan:
    - En Çok Mesaj Yazan:
    - En Fazla R10+ Almış:
    - En Fazla Profil Ziyareti Alan:

    Tabi bunları bulmak konusunda da desteğinize ihtiyacım var zira tüm üyeleri incelemek epey zaman alabilir 😅

    ( Elbette yöneticiler veritabanından bu datalara ulaşabilir ama kendimizin bulup eklemesi buradaki keyifli ince nokta olacaktır diye düşünüyorum. )
  • 28-08-2021, 18:28:28
    #2
    igtr.net
    Hocam çok zor dediler 😂 masaüstünde linki bar zaten hepsini görebilirsiniz sanırım sadece en çok ban yiyeni göremezsiniz 😂
  • 28-08-2021, 18:28:49
    #3
    Amaç nedir ? Zaten o kadar önemli olsa yönetim kendisi ilgilenir açardı böyle bir bölüm.
  • 28-08-2021, 18:29:18
    #4
    Bol şans.
  • 28-08-2021, 18:29:46
    #5
    Ticarette en iyiler: https://www.r10.net/itrader_main.php
    R10+ En iyiler: https://www.r10.net/r10-like/
  • 28-08-2021, 18:30:13
    #6
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amaç nedir ? Zaten o kadar önemli olsa yönetim kendisi ilgilenir açardı böyle bir bölüm.
    Saat 12 de olmadı ama ?
  • 28-08-2021, 18:30:44
    #7
    Genel forum değil burası, 200x'li yıllarda ilgileniyorduk böyle şeylere.
  • 28-08-2021, 18:30:53
    #8
    fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çok zor dediler 😂 masaüstünde linki bar zaten hepsini görebilirsiniz sanırım sadece en çok ban yiyeni göremezsiniz 😂
    Ben görmedim hiç ya nerede linki var mı 😅

    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amaç nedir ? Zaten o kadar önemli olsa yönetim kendisi ilgilenir açardı böyle bir bölüm.
    Hocam off topic konusu zaten her başlık amaç ile açılmıyor 😅 Ayrıca en çok ban yiyen olması gibi en çok konu açan arkadaş o kadar açacak konuyu nereden bulmuş ne yazmış onu da insan bi merak eder yani 😅
  • 28-08-2021, 18:32:36
    #9
    Ben ekleyim birde. Daha çok konu okuyan ama yazmayan tayfa da burda mı? Orada belki rekora oynayan çok kişi vardır.