fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam çok zor dediler 😂 masaüstünde linki bar zaten hepsini görebilirsiniz sanırım sadece en çok ban yiyeni göremezsiniz 😂
Ben görmedim hiç ya nerede linki var mı 😅

onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Amaç nedir ? Zaten o kadar önemli olsa yönetim kendisi ilgilenir açardı böyle bir bölüm.
Hocam off topic konusu zaten her başlık amaç ile açılmıyor 😅 Ayrıca en çok ban yiyen olması gibi en çok konu açan arkadaş o kadar açacak konuyu nereden bulmuş ne yazmış onu da insan bi merak eder yani 😅