• 24-08-2021, 00:05:01
    #1
    ⭐1. SAYFA SEO HİZMETİ⭐
    Yurt dışında buna enflasyon diyorlarmış, şaka gibi.



    https://twitter.com/WallStreetSilv/s...693324803?s=19
  • 24-08-2021, 00:06:20
    #2
    Evden çıkınca selamın aleyküm diyorsun 100 lira kayboluyor. Yok canım ne eflasyonu…
  • 24-08-2021, 00:07:29
    #3
    Turkiyede yillardir butun abur cuburlarda ve ozellikle de sut urunlerinde olan birseydir.
  • 24-08-2021, 00:09:22
    #4
    demekki bize gelen zamlar onlarda olsa heralde ülkeyi terkederler.
  • 24-08-2021, 00:09:32
    #5
    bu kefere türkiyeye gelsin bırak paketin üstündeki fiyatın artmasını bi de paketin yarısını bulurdu
  • 24-08-2021, 00:12:40
    #6
    adamlarda fiyatı 1 dolar olan bir şeyin 2 dolara çıkması 40-50 sene sürer bizde en fazla 2-3 sene
  • 24-08-2021, 00:25:03
    #7
    cagataysahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adamlarda fiyatı 1 dolar olan bir şeyin 2 dolara çıkması 40-50 sene sürer bizde en fazla 2-3 sene
    fazla dedin en fazla 3 ay