Yurt dışında buna enflasyon diyorlarmış, şaka gibi.
https://twitter.com/WallStreetSilv/s...693324803?s=19
Siz Buna Enflasyon mu Diyorsunuz ?
6
●156
- 24-08-2021, 00:06:20Evden çıkınca selamın aleyküm diyorsun 100 lira kayboluyor. Yok canım ne eflasyonu
- 24-08-2021, 00:12:40adamlarda fiyatı 1 dolar olan bir şeyin 2 dolara çıkması 40-50 sene sürer bizde en fazla 2-3 sene
- 24-08-2021, 00:25:03fazla dedin en fazla 3 aycagataysahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
