
Bir de demiş ki aldığım hesapların hepsi arkadaşım. Zamanında benim tweetlerimi, paylaşımlarımı da alıp kendi hesabına ekliyordu. Ben onun arkadaşı değilim, izin de almıyordu benden. Şikayet edip geçiyordum çünkü egolu beyimiz asla konuşmazdı engellerdi

Bu arkadaş zamanında benden borç alıp, ödemeyip, üstüne fiziksel engelimle dalga geçerek, hakaretler ederek (şikayet etsem suç sayılacak cümlelerle) para falan vermeyeceğini söyleyerek beni ve arkadaşlarımı engellemişti. O zamanın parasıyla 300 lira falandı. Ama ben parasından değil, ettiği cümlelere kızdığımdan borç sebebiyle polise başvurduktan sonra, olayı çevresi duymaya başlayınca tırsıp parayı ödemişti
şimdi burada böyle emek harcadım en iyisi benim diye geçinerek ajitasyon yapıyor
Bu konuyu yorum olarak konusuna yazamıyorum çünkü mr. Ego beni burada engellemiş, çünkü kendi de biliyor tüm bu olanları
Şimdi bu konuyu şikayet edip kaldırmak isteyecektir haklı olarak. Ama ben bu kadar uzun yazarak emek harcadım, bana yazık değil mi

Arkadaşlar kim başkasına nasıl davranırsa devran mutlaka dönüyor emin olabilirsiniz

İnsan, yaşattığını yaşamadan ölmezmiş. Saygılarımla