• 21-08-2021, 15:39:30
    #1
    Az önce forumda bir konu gördüm popülere girmiş. Arkadaşın birisi emek harcayarak post çalmış, hesap kapanınca da isyan etmiş, gelen tepkilere de kızıyor, gerçekten bazen komiklik olsun diye yaptığını düşünüyorum ama yok, gayet ciddi

    Bir de demiş ki aldığım hesapların hepsi arkadaşım. Zamanında benim tweetlerimi, paylaşımlarımı da alıp kendi hesabına ekliyordu. Ben onun arkadaşı değilim, izin de almıyordu benden. Şikayet edip geçiyordum çünkü egolu beyimiz asla konuşmazdı engellerdi

    Bu arkadaş zamanında benden borç alıp, ödemeyip, üstüne fiziksel engelimle dalga geçerek, hakaretler ederek (şikayet etsem suç sayılacak cümlelerle) para falan vermeyeceğini söyleyerek beni ve arkadaşlarımı engellemişti. O zamanın parasıyla 300 lira falandı. Ama ben parasından değil, ettiği cümlelere kızdığımdan borç sebebiyle polise başvurduktan sonra, olayı çevresi duymaya başlayınca tırsıp parayı ödemişti şimdi burada böyle emek harcadım en iyisi benim diye geçinerek ajitasyon yapıyor

    Bu konuyu yorum olarak konusuna yazamıyorum çünkü mr. Ego beni burada engellemiş, çünkü kendi de biliyor tüm bu olanları

    Şimdi bu konuyu şikayet edip kaldırmak isteyecektir haklı olarak. Ama ben bu kadar uzun yazarak emek harcadım, bana yazık değil mi

    Arkadaşlar kim başkasına nasıl davranırsa devran mutlaka dönüyor emin olabilirsiniz

    İnsan, yaşattığını yaşamadan ölmezmiş. Saygılarımla
  • 21-08-2021, 15:43:48
    #2
    Olaylarin gercek yuzunu tam bilmedigim icin bir sey diyemiyorum ama dediginiz gibiyse tam etme bulma dunyasi
  • 21-08-2021, 16:34:45
    #3
    alperyuceer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olaylarin gercek yuzunu tam bilmedigim icin bir sey diyemiyorum ama dediginiz gibiyse tam etme bulma dunyasi
    kendisi, çevresi ve allah biliyor ya o yeter
  • 21-08-2021, 19:44:30
    #4
    'Keser döner sap döner, gün gelir hesap döner' diye boşuna dememişler.