Herkese selam,

Ben aşağıdaki gibi bir bidon aldım. İçine bir çuval köpek mamasından bu bidona doldurana kadar aktarıyorum ve içine pet bardak koyuyorum. Sonrasında bu bidonu bagajımda taşıyorum. İş çıkışı eşimle birlikte sokak sokak yürüyerek elimizdeki bidonla mama dağıtıyoruz. Kediler de yiyor köpekler de Tabi bulunduğumuz bölgede insanların hayvanlara tahammülü yok ne yazık ki.. Sanki bu dünya sadece kendileri için var.


Sokak kedileri ve köpekleri için dökme alırsanız (açıkta) daha uyguna mal edersiniz.

NOT: BAZI BELEDİYELER HER HAFTA ÜCRETSİZ MAMA DAĞITMAKTADIR. İsminizi yazdırmanız gerekiyor. Belediyeniz ile görüşebilirsiniz.