• 18-08-2021, 18:20:27
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben liseye kayıt yaptırırken 2 top a4 kağıt getirin demişlerdi. 2 top kağıt ile gittik kayıta. Kaydı yaptıktan sonra koyduğumuz kağıdı geri aldık gittik.
  • 18-08-2021, 18:27:12
    #11
    Bunlar gene iyi.
    Eğer ki çocuğun gideceği okul farklı ve iyi bir semtse, yönetim sizden 5 haneli rakam isteyebilir.
  • 19-08-2021, 14:24:13
    #12
    Sıvı sabun yada bedeli 100 TL yazmış. Kaç bidon alacaklarsa 100 TL'ye