Son zamandalar çok fazla gözüme çarpan bir konu var. Bir sürü arkadaş ihalelere teklif vererek herhangi bir geri dönüş sağlamadığı için - trade almakta. Bence forum yönetiminin bu duruma, kullanıcının o foruma girmesini yasaklamak gibi bir çözüm getirmesi gerekiyor. Şimdi elbet diyenler olacaktır. Adamın imkanı yoktur, sorunu çıkmıştır vesaire. Zaten sorun çıktığında kolay kolay kimse - trade geçmiyor. Adam 5 tane ihaleye katılmış hepsinde - tradesi var hala forumda iş kovalıyor. Sonuçta söz senettir demişler. Sen bir şeye bir teklif veriyorsan, artık o parayı vermiş gibi düşüneceksin unutacaksın. Artık o para senin değil. Diğer türlü bu durumun hırsızlıktan başka açıklaması yok.
Not: Konu yanlış yere açıldıysa veyahut kural dışı bir konuysa moderatörler kaldırabilirler. Teşekkürler.
Forumdaki yalan tekliflere bir çözüm
3
●265
- 15-08-2021, 08:49:47bence onlara değil de arkadaşlarına yan hesaplarına felan bilerek yazdırıp teklif yükseltenlere bir şey yapılsa daha kârlı bir iş olur