konu ilginç yerlere gidiyor hayırlısı, hocam kolaysa anlatın bende gireyim
Anlatayım hocam, bir kişinin derin uykuda olduğundan emin oluyorsunuz. Kendinizi rahatlatmaya başlıyorsunuz, ayaklarınızı yatağa veya herhangi bir yere rahat edeceğiniz şekilde uzatıyorsunuz fakat belinizin dik kalması gerekiyor (tam yatar pozisyonda değil tam dik pozisyonda değil, çünkü ne uyuyacağız nede uyanık kalacağız). Sonrasında derin derin nefes alıp veriyorsunuz (8-10 defa beyinin tam verime ulaşması ve kafanızı boşaltmanız için). Buraya kadar herşeyi doğru yaparsanız zaten kafanızın içi yeni formattan çıkmış bilgisayar gibi olur.(yani kafanızın içinde hiçbir şey kalmaz ve beyninizi tam performansı ile kullanırsınız) Strese bağlı uyku sorunu yaşayanlar buraya kadarını yapabilir

. Sonra rüyasına gireceğiniz kişiyi gözünüzün önüne getiriyorsunuz. Alnının ortasından açılan bir kapı hayal ediyorsunuz ve o kapıdan içeri giriyorsunuz. Girdikten sonra rüyasında yapmak istediğiniz şeyi hayal ediyorsunuz. (ben bir şapka hayal etmiştim, tanıdığım rüyasında beni şapkalı görmüştü

)
(kötü şeyler hayal etmeyin)
(ilk denemelerinizde aynı odada olmanız gerekir)
(herhangi bir garanti vermiyorum oladabilir olmayadabilir)
(bunu yazmamın yasak olup olmadığınıda bilmiyorum, sonuçta büyü değil)