4-5 gün önce getiryemekten sipariş verdim, onlineyi seçip ödeme yap dedim ödeme bankanız tarafindan onaylanmadı tekrar deneyin dendi tekrar denedim yine aynisi oldu uygulamayi kapatip açtım sipariş verdim bu sefer siparişi verdik

Banka hesabina baktım red yazanlardanda ödemeyi almış 1 siparişi 3 kez ödedim sonra canli desteğe bağlandim ss istediler onuda paylaştim ilgili birime ilettik dediler haledaha ses seda yok dün mail attım yine dönüş yok şuan sikayetvar a da yazacağım tahminen ordan bi geri dönüş alırım, daha önce boyle bi durum başina gelen oldumu? ne zamandir kullanirim ilk defa başima geldi