• 11-08-2021, 18:58:41
    #1
    Hangi Kurtuluş savaşı askeri olmak isterdiniz?

    Ben 15-16-17 yaşlarında okulu bırakıp savaşa giden ve savaşta şehid olanların yerinde olmak isterdim
  • 11-08-2021, 19:00:57
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Eğer Atatürk olamayacaksam Emir Timur'un kılıcını hak eden komutan olmak isterdim.

    Düzenleme: Veyahut Atatürk'ün Hacıanestiye gel de ordularını kurtar diye haykırdığı sırada "Senin Allah'ına kurban!" diyebilecek biri olabilir
  • 11-08-2021, 19:01:42
    #3
    Keşke taşı taşa vursaydım da şu dönemde yaşamasaydım.
    Küçük bir çocuğu sevecek oluruz, acaba yanlış anlarlar mı diye korkar çekiniriz.
    Doğayı severiz, ağaçların yanlarında duramayız, acaba yanlış anlarlar mı diye korkarız.
    Küçük bir çocuğa bir tane çikolata alıp verdirmeyen bu çağa LANET OLSUN.
    • farabi
    farabi bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 11-08-2021, 19:03:20
    #4
    Ulu Önder Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK ile aynı cephede, yan yana omuz omuza mücadele eden herhangi birisi olurdu.
  • 11-08-2021, 19:04:22
    #5
    CND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ulu Önder Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK ile aynı cephede, yan yana omuz omuza mücadele eden herhangi birisi olurdu.
    + Ben Enver Paşa'nın yerinde olmak isterdim
  • 11-08-2021, 19:14:46
    #6
    Fatih Sultan Mehmed olmak isterdim.
  • 11-08-2021, 19:18:45
    #7
    DLT
    Üyeliği durduruldu
    Mareşal Fevzi Çakmak olmak isterdim.
  • 11-08-2021, 19:37:01
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Açıkçası Atatürk ile omuz omuza olacağım herhangi birisi olabilir Veya bu sözü dile getiren mehmetçik;
    ATA’m senin sırtını yedi düvel yere getiremedi. Bir Mehmet mi bu işi başarır