• 10-08-2021, 20:24:47
    #1
    Merhaba bir oyun gelistiriyorum girisinde gercek kurum kurulus ve sahislarla ilgisi olmadigi yaziyor fakat icerisinde polis logosu ve adalet bakanligi logosu içeriyor bu suç icerir mi veya kullanmamam gerekir mi? Yoksa sorun olmaz mı bilenler fikirlerini iletirse sevinirim.
    Oyun fiziksel
  • 10-08-2021, 20:25:17
    #2
    sorun olabilir hocam
  • 10-08-2021, 20:29:46
    #3
    İleride oyunda büyük bir piyasa oluşturursanız sorun olabilir.
  • 10-08-2021, 20:30:07
    #4
    %100 sorun olur hocam, logoyla biraz oynamanız yeterli. Bir kısmını silebilir veyahut değiştirebilirsiniz.
  • 10-08-2021, 20:32:24
    #5
    hocam sıkıntı yaratır açıkcası hiç riske girmeyin.
  • 10-08-2021, 20:32:48
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kesinlikle sorun olur hocam. Örneğin adalet bakanlığı logosu için bordo arkaplan üstüne terazi emojisi koyun hem daha oyun stili olur hem de değiştirmiş olursunuz hem de anlaşılır.
  • 10-08-2021, 20:45:02
    #7
    Logolarda ufak oynamalar yapsanız bile sorun olur.
    Hukukçu değilim buarada.
  • 11-08-2021, 01:47:28
    #8
    Hattushil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Logolarda ufak oynamalar yapsanız bile sorun olur.
    Hukukçu değilim buarada.
    crysta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle sorun olur hocam. Örneğin adalet bakanlığı logosu için bordo arkaplan üstüne terazi emojisi koyun hem daha oyun stili olur hem de değiştirmiş olursunuz hem de anlaşılır.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam sıkıntı yaratır açıkcası hiç riske girmeyin.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    %100 sorun olur hocam, logoyla biraz oynamanız yeterli. Bir kısmını silebilir veyahut değiştirebilirsiniz.
    gkhnklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İleride oyunda büyük bir piyasa oluşturursanız sorun olabilir.
    umutzan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sorun olabilir hocam
    cevaplar için teşekkürler kullanmamaya özen göstereceğim