Merhaba bir oyun gelistiriyorum girisinde gercek kurum kurulus ve sahislarla ilgisi olmadigi yaziyor fakat icerisinde polis logosu ve adalet bakanligi logosu içeriyor bu suç icerir mi veya kullanmamam gerekir mi? Yoksa sorun olmaz mı bilenler fikirlerini iletirse sevinirim.
Oyun fiziksel
Polis ve adalet bakanligi logosu hakkinda soru
7
●173
- 10-08-2021, 20:24:47
- 11-08-2021, 01:47:28Hattushil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülecrysta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülegkhnklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülecevaplar için teşekkürler kullanmamaya özen göstereceğimumutzan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle