Merhabalar,
Son zamanlarda start-up gibi bir girişimde bulunmak istiyorum fakat bir türlü isim bulamadım.
Bu konuda çok kötüyüm nedense, kendime kullanıcı adı da bulamazdım zamanında.
Yazılım alanında güzel ve kısa isim önerileriniz var mıdır? Sizce ne kullanabilirim isim olarak?
İsim Türkçe olursa daha iyi olur çünkü .tr domain alacağız.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
İyi geceler dilerim.
[R10+] Yeni Ekibim için İsim Önerisi
6
●133
- 06-08-2021, 01:54:38
- 06-08-2021, 02:03:25Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.start-up ne anlama geliyor geçende bir yerde duydum da açıklayablir misinAlbaySIMSEK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-08-2021, 02:05:28Herhangi bir soruna çözüm bulmak amacı ile yola çıkan bir ekip gibi özetlenebilir sanırım. Başarılı bir sonuç garanti edilmez.noctrl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-08-2021, 02:09:02Eğitim olacak muhtemelen.DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-08-2021, 06:16:57Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Cüzi bir ücrete pm den iletebilirim