Merhaba ben aranıza yeni katıldım dostlar. - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Merhaba ben aranıza yeni katıldım dostlar.
12
●
116
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Merhaba ben aranıza yeni katıldım dostlar.
1
2
05-08-2021, 22:30:18
#10
farabi
Hoş geldin hocam. Evet şimdide garip garip karakterler bozulmaya başladı
İnşallah düzelir yakında. Aramızda bi robot var çıksın ortaya!
06-08-2021, 00:06:45
#11
OzanPsd
Hoşgeldiniz.
ctrl + f5 yaparsanız profiliniz gözükür.
06-08-2021, 03:25:22
#12
Misafir
hoş geldiniz ( :
06-08-2021, 07:33:36
#13
bilgicinitr
Ne oluyor hocam?
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler