R10daki karakter sorunu sadece bendemi böyle - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10daki karakter sorunu sadece bendemi böyle
4
●
105
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10daki karakter sorunu sadece bendemi böyle
04-08-2021, 16:49:54
#1
OKirala
Arkadaslar bu sadece bendemi var yoksa herkestemi böyle
04-08-2021, 16:50:18
#2
umuttamirci
bendede aynı hocam
04-08-2021, 16:51:04
#3
ntka
bende de aynı hatta mesaj yazamıyorum bazı bölümlere
04-08-2021, 16:52:51
#4
AZADE
Bende de aynı, bazen mesaj atarken de buga giriyor. Tekrar silip yazınca düzeliyor.
04-08-2021, 16:57:29
#5
hyperzone
https://www.r10.net/1080681206-post6.html
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler