• 03-08-2021, 21:48:09
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba R10 Ailemiz

    Bugün duygularımı anlatmak o kadar zor ki ,yaklaşık 12 yılımı vermiş biri olarak,kah güldüm kah ağladığım. Koskoca 12 yıl yine kolay ve bugün aldığım bir mesaj alan adınız sesligemi com süresi sona erdi ne kadar zor geldi bana. Elveda Sesligemi

  • 03-08-2021, 21:53:15
    #2
    Yenilemeyi mi unuttunuz ?
  • 03-08-2021, 21:53:45
    #3
    Neden yenilemediniz ?
  • 03-08-2021, 22:00:03
    #4
    Arkadaşlar öyle bir zamana denk geldi ki hem maddi hem de manevi olarak kısmet olmadı ama gerçekten de çok ağır bir durum kolay mı 12 yıl olmuş bir hikayesi var ben de Yeni sahibine hayırlı olsun diyelim artık
  • 03-08-2021, 22:02:26
    #5
    TeK_Cizgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar öyle bir zamana denk geldi ki hem maddi hem de manevi olarak kısmet olmadı ama gerçekten de çok ağır bir durum kolay mı 12 yıl olmuş bir hikayesi var ben de Yeni sahibine hayırlı olsun diyelim artık
    pm bakar mısınız
  • 03-08-2021, 22:10:21
    #6
    GSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm bakar mısınız
    Hocam Teşekkür ederim gerçekten de özelden böyle güzel şey yazmanız beni çok mutlu etti Sağ olun Allah gönlünüze göre versin ama kısmet değilmiş diyelim Bu sayfayı burada kapatalım Gönlü zengin insan Sağol