• 03-08-2021, 12:39:58
    #1
    Instagram mavi tik✅
    bi çarşıya çıkayım dedim 20 kişiden 12si afganlıydı bu ne böyle sizde durum nasıl ?
  • 03-08-2021, 12:40:40
    #2
    Demografik yapıyı göstere göstere bozuyorlar. Türk milleti olarak elimiz kolumuz bağlı!
  • 03-08-2021, 12:41:24
    #3
    Söylenecek çok şey var, ama yeri burası değil, maalesef.
  • 03-08-2021, 12:42:41
    #4
    Instagram mavi tik✅
    acilwebtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Söylenecek çok şey var, ama yeri burası değil, maalesef.

    herkes susarsa nasıl çıkar karanlıklar aydınlıga
  • 03-08-2021, 12:43:25
    #5
    reallegal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herkes susarsa nasıl çıkar karanlıklar aydınlıga
    sonra ban ban çiki çiki ban ban
  • 03-08-2021, 12:45:49
    #6
    Ankara’da özbek ve kırgızlar’da bayağı fazla..
  • 03-08-2021, 12:48:43
    #7
    Nasıl bereketli topraklarımız varsa bitmiyor.
  • 03-08-2021, 12:52:41
    #8
    aynısını dün ankaraya giden arkadaş söyledi. hertaraf yabancı dolmuş ankara diye
  • 03-08-2021, 12:52:45
    #9
    dışkapıya gittiyseniz doğrudur