Sosyalio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırım hizmetlerimizi denememişsiniz

www.sosyalio.net
Sizin sistemi denedim kaliteli takipçilerinizden de aldım, bot gibi takipçi geliyor. Daha önce hiç bir SMM panel kullanmadım hem de, ilk sizinkini kullanıyorum. Gerçekten takipçiler kötü gibi, ilk izlenimim bu yönde. Hepsi gelsin bir bakalım. Çoğu kabataslak açılmış profillere benziyor.