• 27-07-2021, 04:41:36
    #1
    arkadaşlar merhaba

    bundan 2 saat önce oldu olay anca evi temiz olmaya başladı evin içi hala kokuyordu.

    mikrodalga'ya sufle koymuştum onu çalıştırdım pc başına geçtim ama içim rahatsız etti birkaç dk olmadan mutfağa bi gittim her yer duman olmuş göz gözü görmüyordu heyecandan fişi çektim camları açtım bir yandan da camdan bakıyorum yangın varmış gözüküyor mu diye tedirgin oldum her yeri açtım kokunun ve dumanın çıkmasını bekledim.

    evin her yeri karbonmonoksit olmuş resmen kokuyor kokusu ağır nefes almak zor ve baş ağrıtıyordu ve niye böyle oldu anlamadım

    mikrodalgayı açtım sufle kağıt mı yanmış anlamadım sufle taş olmuş mikrodalganin içinden duman çıkıyordu ama priz fiş kontrol ettim yanık bir şey de yoktu

    neyden böyle oldu anlamadım daha önceden de çalışıyordu ama böyle bir sorun hiç olmadı, mikrodalga travması yaşıyorum resmen.

    siz siz olsun mikrodalga'ya güvenip bırakıp gitmeyin 1 dk olmadan ev yanacaktı 1-2 dk da geç gitsem ev kesin yanardı galiba.
    • crysta
    • benimserverim
    crysta ve benimserverim bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 27-07-2021, 04:43:43
    #2
    geçmiş olsun
  • 27-07-2021, 04:45:35
    #3
    Platin üye
    Çok geçmiş olsun , mikrodalgaların içine koyduğumuz nesnelere fazlasıyla dikkat etmemiz gerekiyor. Buna dikkat etmenize rağmen bu durum yaşandıysa cihazda problem olabilir.
  • 27-07-2021, 04:47:34
    #4
    Çok geçmiş olsun. Kablo yanığı ile olacak iş değil bu, ısı rezistansından kaynaklı olabilir. Tekrardan geçmiş olsun, bu olayın üstüne o an evde kim varsa herkes için sadaka verin
  • 27-07-2021, 04:53:34
    #5
    Çok geçmiş olsun hocam 🙏
  • 27-07-2021, 04:56:24
    #6
    geçmiş olsun
  • 27-07-2021, 05:10:43
    #7
    Geçmiş olsun hocam 🙏
  • 27-07-2021, 05:15:45
    #8
    geçmiş olsun hocam
  • 27-07-2021, 05:24:11
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Geçmiş olsun hocam, verilmiş sadakanız varmış.