• 18-07-2021, 22:12:58
    #1
    Merhaba dostlar, Öncelikle bu videoda farklı bir yerdeyim. İnstagramdan tasarımcıdayı hesabımı takip edenler varsa biraz gezip görmek için kaldığım yerden yani Şanlıurfa'dan uzaklaştığımı biliyorlardır. Şu an Balıkesir'deyim ve imkanlar dahilinde seriye devam ediyorum. Yine geldik tabi ki ambalaj dolandırıcılarına, ama bu sefer ufak bir farkımız var; bu videoda yer alanların tamamı sizden gelenler. Evet rica ettiğim üzere bana bir çok mail atan oldu. Ama tümünü burada yayınlamıyorum zira hepsi ambalaj dolandırıcısı türüne girmiyor gibi. Siz de başınıza gelen içi başka dışı başka ambalajları benimle paylaşmak isterseniz tasarimcidayi@yandex.com mail adresine mail atabilirsiniz. İyi seyirler

    https://www.youtube.com/watch?v=W5c27Va6SH4
  • 18-07-2021, 22:24:14
    #2
    Bazı firmalar gramajı azaltarak kar elde etmek için aynı fiyat etiketiyle ürün satışı yapabiliyor. Tabi bu firmaların bazıları dikkat çekmiyor ama çekenlerde gerçekten yani pes doğrusu.
  • 18-07-2021, 22:29:37
    #3
    Python Coder
    Tasarimcidayi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba dostlar, Öncelikle bu videoda farklı bir yerdeyim. İnstagramdan tasarımcıdayı hesabımı takip edenler varsa biraz gezip görmek için kaldığım yerden yani Şanlıurfa'dan uzaklaştığımı biliyorlardır. Şu an Balıkesir'deyim ve imkanlar dahilinde seriye devam ediyorum. Yine geldik tabi ki ambalaj dolandırıcılarına, ama bu sefer ufak bir farkımız var; bu videoda yer alanların tamamı sizden gelenler. Evet rica ettiğim üzere bana bir çok mail atan oldu. Ama tümünü burada yayınlamıyorum zira hepsi ambalaj dolandırıcısı türüne girmiyor gibi. Siz de başınıza gelen içi başka dışı başka ambalajları benimle paylaşmak isterseniz tasarimcidayi@yandex.com mail adresine mail atabilirsiniz. İyi seyirler

    https://www.youtube.com/watch?v=W5c27Va6SH4
    Dayı bionlukta yaptırdığın işler gibi bir gün de R10 üzerinden yaptırsan çok iyi olur bence
  • 18-07-2021, 22:30:58
    #4
    Kul hakkı
  • 18-07-2021, 22:36:32
    #5
    Aman dikkat, firmalarla davalık olursunuz
  • 18-07-2021, 22:37:11
    #6
    Growth Manager
    çok geçmiş olsun hocam..
  • 18-07-2021, 22:38:21
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun..
  • 18-07-2021, 22:59:43
    #8
    Aslında kutunun köşesinde bi yerinde yazın o küçücük minnacık yazılmış kaç gramaj olduğunu gösteren yazıyı okusak bunlar bir halta yaramıcak
  • 18-07-2021, 23:44:06
    #9
    Öncelikle yanlış anlama hocam senle alakalı değil genel olarak konuşuyorum.

    Ambalajı büyük gösteriyorlar evet sebebi belli zaten üzerin de yazan gramaj I okumadan alan kişilerin gözünü doyurmak için oluyor zaten okuyanlar çok da önemsemiyorlar.

    Ambalaj üzerin de resim farklı için den çıkan farklı olunca evet buna ben de ayar olan birisiyim açıkçası buna bir şey yapıla bilse keşke.