Allah razı olsun. İyi dilekleriniz için teşekkür ediyorum. İnanır mısınız R10 dışında yazan kimsem olmadı, bir iki aile ferdi dışında, böyle bir günde mutluluğu paylaşıp insanların güzel yorumlarını, iyi dileklerini almak motive ediyor ve güç veriyor. İyi ki böyle bir platform kurulmuş diye düşünmemek elde değil 😊
Yaradan analı babalı, sağlıklı, mutlu ve huzurlu büyümeyi ve büyütmeyi nasip etsin kardeşim. Baba olmak, hele ki kız babası olmak bambaşkadır. Birkaç sene sonra dillenmeye başlayınca anlarsın demek istediğimi
İnsanlar iyi ve kötü günlerini burada paylaşıyorlar. Bu gerçekten kolay kolay bulunmayacak bir şey. Sosyal medya sitelerini çıkarırsak, bu duyguyu yakalayabildiğimiz başka bir yer yok. Birbirimizi hiç tanımıyoruz ama iyi ve kötü günümüzü paylaşıyoruz. Ben de seneler önce kızıma isim aramak için
bu konuyu açmıştım. Şimdi kızım 8 yaşında oldu

Yaradan sana da o günleri göstersin.