• 01-01-2009, 18:32:14
    #1
    Telefonum kayboldu yedek sim kart çıkarttım fakat sınırlı servis diyor sanırsam bunu aktif etmemiz gerekiyor
  • 01-01-2009, 19:40:14
    #2
    herhangi bir aktifleştirmeye gerek yok sanırsam.. eski sim kartınız açık olduğundan böyle diyor olabilir?
  • 01-01-2009, 19:46:52
    #3
    arıyorum kapalı sinyal sesinden sonra mesaj..... diyor
  • 01-01-2009, 19:57:50
    #4
    alla alla bende yedek sim kart çıkartmıştım o sim kart gitmişti yeni yedek sim kartı taktım direk kullandım birşey yapılmasına gerek yok herhalde ben öyle biliyorum yani.. turkcell'i arayın?