Turkcell yedek sim kart aktif etme ?
3
●11.368
- 01-01-2009, 19:40:14herhangi bir aktifleştirmeye gerek yok sanırsam.. eski sim kartınız açık olduğundan böyle diyor olabilir?
- 01-01-2009, 19:57:50alla alla bende yedek sim kart çıkartmıştım o sim kart gitmişti yeni yedek sim kartı taktım direk kullandım birşey yapılmasına gerek yok herhalde ben öyle biliyorum yani.. turkcell'i arayın?