• 06-07-2021, 23:21:53
    #1
    Hadi imkanımız hala varken birkaç bardak su içelim. Bazen yorgun bitkin hissedip 1 bardak su içince kendine geliveriyor insan. ihmal etmeyelim.


    Günde Kaç Bardak Kaç Litre Su İçilmeli ? - YouTube

    Sıvı tüketim kaynağı : https://www.nationalacademies.org/ou...ytes-and-water


    Yardımcı döküman : https://www.mayoclinic.org/healthy-l...r/art-20044256
  • 06-07-2021, 23:22:39
    #2
    Her 25 kilo başına 1 litre su için. Yaz ayı olduğu için 0.5 litre de fazladan içebilirsiniz. Su, vücudun yaşam kaynağıdır
  • 06-07-2021, 23:23:36
    #3
    TeknoClouds vurgunundan sonra kafama damacana dikerim
  • 06-07-2021, 23:23:57
    #4
    Ben bazı günler hiç içmiyorum bazı günler ise çok içiyorum , her gün en az kaç lt içilmesi lazım ?

    Edit ; videoyu izledim ve kendime üzüldüm ben 1 litre anca içiyorum
  • 06-07-2021, 23:25:12
    #5
    yaz aylarında maden suyunu eksik etmeyin terlerken sadece su atmıyorsunuz kaybettiğiniz mineralleri vücuda almanızı sağlar
  • 06-07-2021, 23:25:41
    #6
    GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bazı günler hiç içmiyorum bazı günler ise çok içiyorum , her gün en az kaç lt içilmesi lazım ?
    Her 25 kilo başına 1 litre dünya sağlık örgütü önerisi. Beden eğitimi öğretmeni olarak da gerçekten doğru bir oran olarak buluyorum. Örneğin 75 kilo iseniz ideal 3 litredir
  • 06-07-2021, 23:27:28
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bazı günler hiç içmiyorum bazı günler ise çok içiyorum , her gün en az kaç lt içilmesi lazım ?

    Edit ; videoyu izledim ve kendime üzüldüm ben 1 litre anca içiyorum
    En az 8 bardak.
  • 06-07-2021, 23:31:13
    #8
    Su gerçekten elzem abi. Her şeysiz olur ama susuz asla. Kışın günde 3 litre yazın 5 litreyi buluyor içtiğim su. Eğer ki antrenman varsa o gün(bisiklet) 7 - 8 litreyi görüyor. Su içmeyi ihmal etmeyelim. Yatmadan önce bir bardak, duştan önce bir bardak, spordan önce bir bardak, yemekten önce bir bardak hayat kurtarır.
  • 06-07-2021, 23:33:04
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    "Ben de çay içiyom işte onun içinde de su var ehehe"