Su gerçekten elzem abi. Her şeysiz olur ama susuz asla. Kışın günde 3 litre yazın 5 litreyi buluyor içtiğim su. Eğer ki antrenman varsa o gün(bisiklet) 7 - 8 litreyi görüyor. Su içmeyi ihmal etmeyelim. Yatmadan önce bir bardak, duştan önce bir bardak, spordan önce bir bardak, yemekten önce bir bardak hayat kurtarır.