
Teknoclouds'un da Mağdur Olduğunu Düşünüyorum
20
●939
- 17-07-2021, 04:27:37evet bizde para verdik kayıt ettik domainleri bizler haklıyız ama firma tarafından düşününce onlar zaten bir domain kayıt firması değil sadece aracı bir firma yani bizim mağduriyetimiz aynı zamanda onların da mağduriyeti demek değil midir ? Bilmem yanlış mı düşünüyorum ?
Evet yanlış düşünüyorsun, bu işlerin şakası yok ne yazıkki şöyle düşünün ev yapacaksınız demir alıyosunuz ev bitiyor demirler tuzla buz oluyor eriyor, evin hali ne olur? anlatabildimmi. Yani domain parasını geçtim üzerinde emek veriliyor yatırım yapılıyor teknoyu bırak cogu kalkamaz o girdabın içinden milletin ocağına incir ağacını dikersin. Kısacası bunları bile bile satıp paraya cevirirken ücretsiz hesapları düşüneceksin düşünmedinmi? ozaman ceremesini cekersin.