Askere Gidiyorum Hakkınızı Helal Edin :)
17
●259
- 24-06-2021, 10:33:34Bende de soför yaziyordu yazdığı ile alakalı hicbirşey olmadı yapılmadıemrecanyk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2021, 10:38:292012'de ben de orada acemi birliğine katılmıştım. Adamı gerçekten süründürüyorlar. Her sabah ördek yürüyüşüne ve kargaların sesine hazırlıklı ol. Birinin hönk demesiyle anında kendinizi toz yutarken bulacaksınız ve o sıcakta toprağın kavurucu sıcaklığını derinden hissedeceksiniz. Başınızdaki erlere komutanım diyeceksiniz ve onlar gerçekten vicdansız insanlardan seçilir ki askeri iyi süründürebilsin
Soğuk duş alacaksınız hergün, fiyakalı havlu al kendine. Hırsızlık için önlemlerini mutlaka al. Havası bunaltıcıdır, akşam vakitleri havası çok güzel olur, huzurla dolarsınız. Usta birliği çok rahattır, muhabereci olarak telsizci veya santral işlerine bakacaksın. Usta birliğinde rahatlıktan canın sıkılacak. Ben bilgisayar işlerine ve satrale bakıyordum. Usta birliğinde hiç nöbet tutmadım, içtimaya katılmadım. Ama rahatlıktan bunaldım
- 24-06-2021, 12:42:02Yanımda 2 tane Android götür 1 sağlam diyeti bozuk 1 tanede tuşlu telefonu yakalatırsan bozuk telefonu ver kasaya koyuyorlar sağlamada kulan gizli kulan sadece koğuşta ve komutan olmadığı yerlerde. Android siz olmuyor çünkü.
Sana çok şaka yapacakları örneğin -safak kaç? + 130 + biter mi be, - ordaki bayrağı görüyormusun (ama bayrak) yok? + görmüyorum diyeceksin + görmesin tabi şafağın yetmez derler vb
Hergun duş var pandemiden dolayı dikkatli ol duş alırken 🤪
Mevsime göre malzeme al
Beklerim hocam