• 24-06-2021, 10:25:06
    #10
    askerlik kısalıyormuş diyecekler inanma
  • 24-06-2021, 10:33:34
    #11
    emrecanyk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyleymiş hocam tatil yeri diyorlar şansım yaver gitti galiba Muharebeciyim evet Beklerim hocam
    Bende de soför yaziyordu yazdığı ile alakalı hicbirşey olmadı yapılmadı
  • 24-06-2021, 10:38:29
    #12
    2012'de ben de orada acemi birliğine katılmıştım. Adamı gerçekten süründürüyorlar. Her sabah ördek yürüyüşüne ve kargaların sesine hazırlıklı ol. Birinin hönk demesiyle anında kendinizi toz yutarken bulacaksınız ve o sıcakta toprağın kavurucu sıcaklığını derinden hissedeceksiniz. Başınızdaki erlere komutanım diyeceksiniz ve onlar gerçekten vicdansız insanlardan seçilir ki askeri iyi süründürebilsin Soğuk duş alacaksınız hergün, fiyakalı havlu al kendine. Hırsızlık için önlemlerini mutlaka al. Havası bunaltıcıdır, akşam vakitleri havası çok güzel olur, huzurla dolarsınız. Usta birliği çok rahattır, muhabereci olarak telsizci veya santral işlerine bakacaksın. Usta birliğinde rahatlıktan canın sıkılacak. Ben bilgisayar işlerine ve satrale bakıyordum. Usta birliğinde hiç nöbet tutmadım, içtimaya katılmadım. Ama rahatlıktan bunaldım
  • 24-06-2021, 10:39:41
    #13
    levent03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah burnunu kanatmadan gidip gelmek nasip etsin şimdiden hayırlı teskereler.
    Allah razı olsun çok sağol hocam

    @obisa; hocam yapacak bişey yok valla
    @voyager; ahahaha hocam bilirim bu durumu iyi
    @Hipek; ahahahah
  • 24-06-2021, 10:47:46
    #14
    Hayırlı tezkereler 😊
  • 24-06-2021, 10:48:07
    #15
    allah yardımcın olsun kardesım
  • 24-06-2021, 12:42:02
    #16
    Yanımda 2 tane Android götür 1 sağlam diyeti bozuk 1 tanede tuşlu telefonu yakalatırsan bozuk telefonu ver kasaya koyuyorlar sağlamada kulan gizli kulan sadece koğuşta ve komutan olmadığı yerlerde. Android siz olmuyor çünkü.

    Sana çok şaka yapacakları örneğin -safak kaç? + 130 + biter mi be, - ordaki bayrağı görüyormusun (ama bayrak) yok? + görmüyorum diyeceksin + görmesin tabi şafağın yetmez derler vb

    Hergun duş var pandemiden dolayı dikkatli ol duş alırken 🤪

    Mevsime göre malzeme al
  • 24-06-2021, 18:15:16
    #17
    Hayırlısı hocam. Gelecekte kendinize iyi bakın. Bende henüz yapmadım. Belki bende forumdan geçerim sizde bana hayırlısı dersiniz. 😳😀
  • 24-06-2021, 19:55:29
    #18
    Allah kurtarsın