• 23-06-2021, 17:40:40
    #1
    Arkadaşlar merhaba,

    Yurtdışında Astra zeneca ilk doz olmuştum Ramazan'dan önce şuan Türkiye'de yim biontech olsam sorun olur mu daha önce bu şekilde olan var mı?
  • 23-06-2021, 17:47:55
    #2
    Şey.. Ben doktor ya da bilgili bir insan değilim. Ama her daim aşılar hangi aşı ilk okundu ise sonrası da o olunuyor diye biliyorum. Şu ana değin farklı yaptıran görmedim. Varsa böyle bir durum arkadaşlarımız aydınlatırlarsa memnun olurum tabii ki
  • 23-06-2021, 17:50:22
    #3
    Merkel bile iki dozu birbirinden farklı aşı şeklinde yaptırdı diye biliyorum 😂
    • ZekiOzl
    ZekiOzl bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 23-06-2021, 17:50:55
    #4
    Hocam sanırım bu astra zeneca'da problem yok. Merkel ablamız da ilk astra zeneca olmuştu sonrasında Moderna aşısından olmuştu diye hatırlıyorum. Tabi doktor vs. değilim, benim dediğimi referans almayın lütfen. En iyisi bir sağlık çalışanından bilgi almak.
    • ZekiOzl
    ZekiOzl bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.