• 16-06-2021, 19:07:48
    #1
    merhaba hocalarım istanbula bi türlü sıcaklık gelmedi herhalde bu sene yazı göremicez tam ısındı diyoruz tekrar yağışlı hafta baÅŸlıyor gündüz az sıcak oluyor ona göre giyniyoruz akÅŸam bi bakıyoruz montluk hava oluyor ÅŸaşırdım gitti valla sizde durumlar nedir ☺
  • 16-06-2021, 19:08:59
    #2
    ya hiç sorma hocam, bugün arabadan 10 saniyelik bi yere koştum sucuk gibi oldum
  • 16-06-2021, 19:09:29
    #3
    Bizim burası valla iyi sadece bugün yağışlıydı
  • 16-06-2021, 19:09:29
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    herşey aksine döndü doğu cayır cayır yanıyormuş batıda durum genel olarak aynı hep bir yağış ve esinti var ne olacak görelim bakalım
  • 16-06-2021, 19:11:08
    #5
    Miami havası var
    [/url]"]
  • 16-06-2021, 19:15:32
    #6
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Yoklama alalım
    Tekirdag kastamonu burda....

    Buralara da yaz gelmedi henüz...
  • 16-06-2021, 19:16:37
    #7
    bizim burasıda aynı aynı 2 haftadır sağanak yağış geceleri yatarken üşüyorum neredeyse
  • 16-06-2021, 19:19:07
    #8
    Keyfim yok
  • 16-06-2021, 19:21:03
    #9
    🏆 SMM-PANEL.NET
    kış iyidir ya