merhaba hocalarım istanbula bi türlü sıcaklık gelmedi herhalde bu sene yazı göremicez tam ısındı diyoruz tekrar yağışlı hafta başlıyor gündüz az sıcak oluyor ona göre giyniyoruz akşam bi bakıyoruz montluk hava oluyor şaşırdım gitti valla sizde durumlar nedir ☺