Eskiden beri bal , pekmez vs yapıyorum ve hem kendim tüketiyorum hemde akrabalara vs veriyorum.
Bazen o kadar çok ürün oluyor ki mesela reçel yapmışım reçel 2 yıllık mı 1 yıllık mı 3 yıllık mı bilmiyorum.
O yüzden bir damga tarihi basabileceğim kaşe aldım ama o kadar kalitesiz ki tarihi ayarlamak bile saatlerimi alıyor
Basınca da inanılmaz kalitesi basıyor.
Aşağıdaki site de bazı örnekler var hem kolayca tarihi ayarlayıp hemde güzelce baskı yapabileceğim Kaşe hangisi
Kullanan yada bilgisi olan arkadaşlar tavsiyede bulunabilir mi?
İyi günler.
