Öncelikle bu konuyu açma sebebim kesinlikle gövde gösterisi değildir ya da görgüsüz ve budala bir şekilde birilerinin gözüne sokma amacı taşımamaktadır.
Konunun açılmasının tek sebebi, böyle bir imkandan haberi olmayanları haberdar etmek ve bu büyük e-ticaret pastasından bizim insanımızın da pay almasını istememdir.
Uzunca bir süredir, ABD'de Amazon'dan satış yapma konusunu araştırıyordum ve başka hesaplar üzerinde irili ufaklı satışlar yapıyordum. Kendimi geliştirdikten sonra ve edindiğim tecrübeleri kullanmak icin bu son hesabı actım. Fotograflarda da gördüğünüz üzere, 45 günde yaklaşık 150.000 TL (17500 USD) ciro yapmış oldum. Bunların bazıları FBA, bazıları ise FBM olarak gercekleşti.
Kısacası, araştırın arkadaşlar. Okuyun, araştırın. Bu derya bana da, size de, hepimize de yeter de artar bile.
Umarım birilerinin kazancına vesile olup hayır duasını almak nasip olur.
Selametle.

