• 30-05-2021, 21:38:57
    #19
    Burak34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Farklılık gösterebilir. Ben de 15 olduğu zaman ağızdan burundan kan geliyordu. Acile gitseniz daha iyi. Dil altı falan. Geçmiş olsun.
    Hocam 5 dk. önce ölçtüm şu an 12 - 9 gösteriyor sanırım daha iyi ve ben de iyiyim şükür.
  • 30-05-2021, 21:43:42
    #20
    Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 5 dk. önce ölçtüm şu an 12 - 9 gösteriyor sanırım daha iyi ve ben de iyiyim şükür.
    İyi düşmüş. Geçmiş olsun tekrardan.
  • 30-05-2021, 22:31:08
    #21
    Bendede 19-13 çıkmıştı geçen sene bu zamanlar. Bilgisayar başındayım sabah erken kalkmış yoğun çalışıyordum biranda kulağımda bir çınlama oldu tabi ilk defa böyle birşeyle karşılaşıyorum biranda panikledim sonra direk google dan kulak çınlamasına baktım yüksek tansiyon yazıyordu bir çok sitede aynı ben dahada panikledim tansiyon aletini alıp ölçtüm 18-11 civarı geziyor bekledim biryandan limonlu su vs. derken dahada panikledim bir türlü geçmedi sonra direk acile gittim 19-13 çıktı doktor suratıma baktı sen çok gerginsin biraz rahatla dedi dil altı hap verdi 2 tane 30 dk sonra düştü. Ertesi gün kalp dokoruna gittim sanki tansiyon hastası gibi koluma dopler denen cihaz taktılar 1 gün kayıt alındı hiçbir sorun yok. Yüksek tansiyon eğer çok kilolu değilseniz büyük ihtimal gerginlik, stres ve kaygıdan kaynaklanıyor buda burada not olarak kalsın. Allah şifa versin hocam.
  • 30-05-2021, 23:38:42
    #22
    Selamlar, değerler genel ortalamanın oldukça üstünde. Stres ve beslenme çok önemli iki faktör. Son zamanlarda bunlarda bir dalgalanma olmadıysa kontrol amaçlı gidin derim.
  • 31-05-2021, 18:43:32
    #23
    Kurumsal Üye
    13 9 olmalı bence çok çok yüksek geçmiş olsun