Burak34 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
19 - 10 Tansiyon Çok Mu Yüksek?
22
●307
- 30-05-2021, 21:43:42İyi düşmüş. Geçmiş olsun tekrardan.Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-05-2021, 22:31:08Bendede 19-13 çıkmıştı geçen sene bu zamanlar. Bilgisayar başındayım sabah erken kalkmış yoğun çalışıyordum biranda kulağımda bir çınlama oldu tabi ilk defa böyle birşeyle karşılaşıyorum biranda panikledim sonra direk google dan kulak çınlamasına baktım yüksek tansiyon yazıyordu bir çok sitede aynı ben dahada panikledim tansiyon aletini alıp ölçtüm 18-11 civarı geziyor bekledim biryandan limonlu su vs. derken dahada panikledim bir türlü geçmedi sonra direk acile gittim 19-13 çıktı doktor suratıma baktı sen çok gerginsin biraz rahatla dedi dil altı hap verdi 2 tane 30 dk sonra düştü. Ertesi gün kalp dokoruna gittim sanki tansiyon hastası gibi koluma dopler denen cihaz taktılar 1 gün kayıt alındı hiçbir sorun yok. Yüksek tansiyon eğer çok kilolu değilseniz büyük ihtimal gerginlik, stres ve kaygıdan kaynaklanıyor buda burada not olarak kalsın. Allah şifa versin hocam.