Arkadaşlar yaklaşık bir ay önce youtube kanalı açtım. Öncelikle sadece yeğenlerimle oyun oynayıp sırf onlar istedi diye atıyordum. Çevremdekilerin etkisiyle oyun videoları çek tutar belki felan dediler. Dün warzone videosu çektim. Çok iyi lol oynuyorum onları da çekmeyi düşünüyorum. Sizce olur mu olursa nasıl olur ? İlk çektiğim video ile dün attığım arasında çok fark var. Ses ayarları, arkadaki dip ses felan onları yok ettim. İyi gibi ama sizin de fikirlerinizi almak istedim.
Kanala da abone olup destek olursanız çok ama çok sevinirim.

https://www.youtube.com/watch?v=1g-p71gLeGY