• 20-05-2021, 12:04:42
    #1
    2-3 gün önce aşağıda gördüğünüz şekilde bir sms aldım. Hayatımda aldığım en garip mesaj. Daha önce bir yerde görmedim bu tarz bi d*landırıcılık yöntemi belki yaygındır, belki de biri beni işletmeye çalışacaktı bilmiyorum ama ona da pek ihtimal vermiyorum.

    Sizce geri arasa mıydım?





    Edit: böyle bir tanıdığım, böyle bir sms alma ihtimalim olmadığını kısacası olayın muhtemel bir d*landırıcılık girişimi olduğunun farkındayım. Ben sadece acaba bi arayıp dertleri neymiş öğrense miydim diye düşündüm.
  • 20-05-2021, 12:05:28
    #2
    maxi geyik sandım değilmiş
  • 20-05-2021, 12:05:46
    #3
    Bizim enişteyi direkt aramışlardı iyi size mesaj gelmiş

    Yaygın bir ************** yönetimidir. Kimi rivayetlere göre polis yem atıyor diyen de var. Eğer define işleri ile uğraşan biri değilseniz **************. Define işleri ile uğraşmış iseniz polis yoklamış olabilir diyorlar. Ancak %99.99 d*****rıcı
  • 20-05-2021, 12:06:19
    #4
    Hocam gününüz stresli sinirli geçiyorsa arayın bir güzel kalaylayın kendinize gelin kuş gibi olursunuz
  • 20-05-2021, 12:06:20
    #5
    🔎 WhoisTR.net
    Aman hocam, sakın aramayın.
  • 20-05-2021, 12:06:28
    #6
    Geçen sene buna benzer mesaj alan görmüştüm
  • 20-05-2021, 12:06:41
    #7
    Hocam yine iyisiniz köşeyi döndünüz.(!)
  • 20-05-2021, 12:06:41
    #8
    r10 da buna benzer bir kaç konu daha vardı. Kesinlikle ***********.
  • 20-05-2021, 12:06:45
    #9
    Bu arada bu mesaj genelde varlıklı amcalara geliyor. Fishing yöntemi ama duyduğum kişiler hep paralıydı. Bana da atsalar da zengin hissetsem .